So funktioniert JustAnswer:
  • Fragen Sie einen Experten
    Tausende Experten in über 200 Kategorien.
  • Erhalten Sie eine professionelle Antwort
    Per E-Mail oder sofortiger Benachrichtigung, während Sie auf unserer Website warten. Stellen Sie ggf. weitere Anschlussfragen.
  • 100%ige Zufriedenheit garantiert
    Bewerten Sie die erhaltene Antwort.
Stellen Sie Ihre Frage an Michael.
Michael
Michael, Informatiker
Kategorie: Computer
Zufriedene Kunden: 475
Erfahrung:  Server, Betriebssysteme, Netzwerke, Cisco, Hardware, PHP & MySQL, Java, ANSI C, C# Programmierung
28933948
Geben Sie Ihre Frage in der Kategorie Computer hier ein
Michael ist jetzt online.

Hello, I was not able to restore Thunderbird 3.0.4 on my Dell.I

Kundenfrage

Hello,
I was not able to restore Thunderbird 3.0.4 on my Dell.I downloaded MozBackUp on my Gericom,made the backup but it was rejected. I just do not have the computor knowledge to carry out this operation.Is there no simpler way? Computors are the most user-unfriendly devices on the market.
Gepostet: vor 7 Jahren.
Kategorie: Computer
Experte:  Lutz Falkenburg hat geantwortet vor 7 Jahren.
Hi,


do you have the same versions of Thunderbird of both computers? The only way I know/use is to copy the whole /profile folder from one computer to the other. So which kind of OS and Thunderbird do you use on the computers?


If you provide me this information I can try to write a short tutorial for you how to copy the whole profile from one machine to the other.



Experte:  Michael hat geantwortet vor 7 Jahren.
You may have posted your question twice, or you've posted a answer as a new question.

In the following Link is a overview about your "already asked questions"
klick me!

Pleas answer every time on the same case in the given form on the bottom of the page.
Use the link "Meine Fragen" on the right top of the Page to find your "already asked questions"

Kind regards Michael